توزیع ۴۱۰ بسته گوشت قرمز با همکاری کانون های مساجد در بین نیازمندان نکایی

روحی از توزیع ۴۱۰ بسته گوشت قرمز با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در بین نیازمندان نکایی خبر داد و گفت: تلاش شد تا با شناسایی افراد نیازمند این بسته ها در بین آنان توزیع شود.

«مهدی روحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: طرح توزیع گوشت قرمز در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری مساجد و با همکاری برنامه به سمت خدا، موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و با هدف دستگیری از نیازمندان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: در یازدهمین دوره از توزیع بسته های گوشت قرمز در بین نیازمندان تلاش شد تا با شناسایی نیازمندان، بدسرپرستان، بی سرپرستان و افراد نیازمند آسیب دیده از کرونا برای کمک رسانی به آنان کمک شود.

 

وی به مواسات و همدلی به نیازمندان و تاکیدات رهبری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مهم اولیای الهی دستگیری از نیازمندان بود؛ به گونه ای ائمه اطهار(ع) بارها به دستگیری از نیازمندان و یتیمان تاکید داشتند.

 

روحی از توزیع ۴۱۰ بسته گوشت قرمز با همکاری کانون مساجد در بین نیازمندان نکایی خبر داد و گفت: تلاش شد تا با شناسایی افراد نیازمند این بسته ها در بین آنان توزیع شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: این کمک مؤمنانه با توجه به تداوم شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار‌ها درپی اوج گیری این بیماری، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه برای رفع مشکلات معیشتی محرومان توسط بچه‌های کانون فرهنگی وهنری مساجد در سطح شهرستان نکا درحال انجام است.

 

وی یادآور شد: از زمان شیوع کرونا تا کنون، این یازدهمین مرحله از توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان این شهرستان است که با همکاری کانون و موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا و کانون های مساجد صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 1088629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha