لزوم استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در راستای ارتقای سطح رضایتمندی مردم

سلیمانی دشتکی گفت: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی مردم خوزستان از ادارات می بایست از ظرفیت‌های عظیم بسیج بهره برد و موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مدنظر قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار با مسئول و اعضای سازمان بسیج ادارات و کارمندان خوزستان‌، به مناسبت هفته دولت، بسیج را پشتیبان مستحکم نظام، انقلاب و ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: اقدامات بسیج در زمینه خدمت‌رسانی به مردم خوزستان بسیار موثر است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه بروکراسی اداری در ادارات ما موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است افزود: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی مردم خوزستان می بایست از ظرفیت‌های عظیم بسیج بهره برد و موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مدنظر قرار داد.

 

«مجید حسین‌زاده» نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، تبریک هفته دولت عنوان کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان با حضور جهادی و انقلابی رده‌های تابعه در سراسر ادارات استان در بحث مبارزه با فساد اداری، امدادرسانی به مردم در قالب میزهای خدمت جهادی، کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در بحث کرونا با توزیع هزاران بسته معیشتی و ... در سراسر استان با تمام قدرت ورود کرده و این را وظیفه خود می‌داند تا رفع مشکلات جاری در کنار مردم خویش بایستد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: از همه مدیران و روسای جهادی این استان در سطوح مختلف تشکر می‌کنیم که ما را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم فهیم خوزستان یاری دادند.

 

کد خبر 1088632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha