حمایت از ۷۶ هزار خانوار لرستانی در قالب طرح  مواسات وهمدلی

سرهنگ جهانبخش با اشاره به توزیع ۲ هزار و ۷۵۰ در روزهای اخیر، گفت:تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی بالغ بر ۲۶۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شده است.

سرهنگ « احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:حمایت از نیازمندان در قالب طرح مواسات و همدلی از برنامه های مهم بسیج سازندگی است.

 

فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان افزود: امشب ۲ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و متضرران از کرونا توزیع شد و ۲ هزار و ۷۵۰ بسته دیگر هم به زودی توزیع خواهد شد.


وی بیان کرد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تا کنون ۲۶۵ هزار بسته معیشتی بین ۷۶ هزار خانوار نیازمند لرستانی و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

 

 

سرهنگ جهانبخش با بیان اینکه روحیه جهادی شهید سلیمانی الگویی برای کمک به نیازمندان است، افزود: طرح شهید سلیمانی طرحی اسوه برای دستگیری از نیازمندان و بیماران کرونا مثبت در محلات بوده است.


وی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه اقدامی موثر برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس کرونا بود که شروع آن همچون دوران دفاع مقدس از سنگر مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج رقم خورد.

کد خبر 1088633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha