برگزاری دومین دوره پویش «مهر دانایی نذر کتاب» در استان فارس

دومین دوره پویش «مهر دانایی نذر کتاب» با همت اندیشکده «مطالعات راهبردی کریمه (س)» شیراز و با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس در شهریور و مهر ۱۴۰۰ برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دومین دوره پویش «مهر دانایی نذر کتاب» با همت اندیشکده «مطالعات راهبردی کریمه (س)» شیراز و با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس در شهریور و مهر ۱۴۰۰ برگزار می ‌شود.

وقف فرهنگی یک سنت دیرینه و با تاثیرات اساسی و حیاتی در ساختار تربیتی و فکری جوامع انسانی است و احیا و بازآفرینی نقش فرهنگ در عرصه‌ تولید فکر و اندیشه در شرایط امروز کشور و حمایت‌ های فرهنگی از جامعه نخبگانی و دانشگاهی در استان فارس، می‌ تواند به رشد و تعالی اصحاب قلم و اندیشه و دانش ‌آموزان و دانشجویان در این وضعیت اپیدمی فراگیری بیماری کرونا کمک شایانی کند.

 

پویش «مهر دانایی نذر کتاب» با هدف جمع‌ آوری کتاب‌های سالم و نو و همچنین کتاب ‌ها و مجلات فرسوده و بازیافتی از در منازل در سطح شیراز و نواحی ۳۶ گانه‌ استان فارس، تلاش دارد تا سنت حسنه نذر فرهنگی از این طریق و با اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم استان، وقف در گردش کتب عمومی و تخصصی دانشگاهی و تهیه کتاب و نوشت افزار برای دانش‌ آموزان نیازمند در سطح استان فارس را احیا کند.

هم‌ استانی‌ها و خیران علاقمند به شرکت در دومین دوره پویش نذر فرهنگی «مهر دانایی نذر کتاب» می ‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۳۸۹۸۱۷ تماس بگیرند.

کد خبر 1088673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha