دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد

حجت الاسلام یحیی احمدی زاده گفت: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد، همه ما می دانیم این دولت وارث انبوهی از مشکلات متعددی است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آنها قرار  دارند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۵ شهریور حجت الاسلام «یحیی احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و اسارت اهل بیت (ع)، گفت: امام حسین (ع) همواره با معرفت کامل و اخلاص بی نظیر به عبادت خدای سبحان پرداخته و از مناجات با خدای سبحان لذت می بردند، پس باید با تاسی به آن حضرت به سیره عبادی و شیوه پرستش در عمل و هم محبت به امام تبعیت کنیم.


امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: وقتی از حضرت سوال شد چرا هنگام وضو گرفتن رنگ چهره شما تغییر می کند؟ آقا فرمودند کسی که در پیشگاه خدای توانا می ایستد سزاوار است که از خوف و خشیت خداوند رنگ رخسارش زرد شود و اندامش به لرزه بیاید.


وی ابراز کرد: از دیگر شیوه های عبادی سیدالشهدا (ع) اهتمام به نماز اول وقت، طولانی بودن رکوع و سجود، تلاوت قرآن کریم ، مناجات و دعا بود، خود حضرت فرمودند؛ عاجزترین مردم کسی است که از دعا کردن ناتوان باشد.


حجت الاسلام احمدی زاده با اشاره هفته دولت، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد، همه ما می دانیم این دولت وارث انبوهی از مشکلات متعددی است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آنها قرار  دارند.
 

خطیب موقت جمعه قلعه گنج اظهار کرد: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی و متعهد در همه زمینه ها باشد، تا یک صدا با مجلس برای آباد کردن ایران اسلامی کمر همت را ببندند، این دولت باید در تمام سطوح از بالا تا پایین نماد مسئولیت پذیری، نقد پذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگان باشد و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند.


وی با اشاره به سخنان حضرت آقا در مورد دشمنان اسلام، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد برجام فرمود؛ من به این برجام خوش بین  نیستم، خوب دیدیم چگونه آمریکا برجام کنار زد و حتی فرمودند؛ در مورد اروپائیان نیز اعتمادی ندارم و آنها هم خنجر از پشت خواهند زد.


 حجت الاسلام احمدی زاده تاکید کرد؛ رهبری در مورد واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس هم فرمودند؛ نمی شود به اینها اعتماد کرد و فرمودند؛ از این کشور وارد کردن واکسن ممنوع است زیرا اینها می خواهند واکسن های خودشان را روی مردم کشورهای دیگر آزمایش کنند، که مشاهده کردیم یک و‌نیم میلیون واکسن کرونا آلوده آمریکا به ژاپن می دهد که این رسوایی آمریکا برای جهان مشخص شد.


امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: وقتی حضرت آقا می فرمایند؛ به آمریکا اعتمادی نیست قطعا مسلمانان نباید به استکبار جهانی اعتماد کنند، آمریکا و انگلیس ۲۰ سال کشور اسلامی و مسلمان افغانستان را اشغال کردند آخر بدون نتیجه رها کردند، این نتیجه اعتماد به آمریکا است و حتی به فرانسه هم اعتمادی نیست، چون امتحان خودش را پس داده، خون های آلوده ای که به کشورهای اسلامی دادند و جان مردمی را به خطر انداختند.


وی در خاتمه به حرکت اسرا از کوفه به شام، دفن اجساد مطهر در کربلا ، روز کارمند و هفته دولت   اشاره کرد.

کد خبر 1088674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha