تشخیص به موقع از مولفه‌ های قدرت در حوزه رسانه است

صادقی گفت: موازنه قدرت در حوزه رسانه به نفع کسی است که فضای ذهن را خوب بشناسد و تشخیص به موقع یکی از مولفه‌ های قدرت در حوزه رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیامک صادقی»، امروز (جمعه 5 شهریور) درسومین گردهمایی مصون سازی فرهنگی با اشاره به لزوم هوشمند بودن در مورد فضای مجازی گفت: دشمن قدم به قدم در حال تلاش برای تسخیر فضای ذهن افراد است و برای این کار از فضای مجازی نیز استفاده می کند.

جانشین سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: امروزه  موازنه قدرت در حوزه رسانه به نفع کسی است که فضای ذهن را خوب بشناسد و تشخیص به موقع یکی از مولفه‌ های قدرت در حوزه رسانه است.

وی اضافه کرد: شبکه های اجتماعی با تشخیص به موقع و سریع، خوراک و محتوای رسانه خود را با گلوله های جادویی به مخاطبان خود تزریق می کنند و ما با وجود برخورداری از منابع انسانی غنی در تولید محتوا بسیار ضعیف عمل کردیم.

صادقی تاکید کرد: اندیشمندان اسلامی باید بیشتر در تولید محتوای فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفای نقش کنند زیرا اگر محتوایی برای شبکه های اجتماعی نداشته باشیم جوان امروز مورد اغفال دشمن قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و تولید لباس شاهد انواع مدهای غربی در نوع پوشش جوانان هستیم و مسؤلان امر در حوزه تولید لباس در تولید داخلی و ورود تولیدات خارجی عکس العملی از خودشان نشان نمی دهند.

کد خبر 1088699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha