طالبان با ایجاد دولت فراگیر و مشارکت گروه های افغان کشور خود را اداره کند

حجت‌الاسلام رستمیان با اشاره به مسئله افغانستان و خروج با خفت و خواری آمریکا از این کشورگفت: طالبان باید با ایجاد دولت فراگیر با مشارکت همه گروه‌های افغان هر چه زودتر امنیت و ثبات را در منطقه حاکم و کشور خود را اداره کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمدحسن رستمیان» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان  ضمن بیان اینکه وجود بیماری کرونا و شیوع گسترده آن باوجود تنها یک بیمارستان در این شهرستان ازجمله نگرانی‌های مردم دامغان محسوب می‌شود،گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در سفر به این شهرستان متوجه ضرورت ساخت بیمارستان دوم شد که درنهایت با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مجوز ساخت آن داده شد.

 

امام‌جمعه دامغان با تأکید براینکه با توجه به شرایط موجود ساخت هر چه سریع‌تر بیمارستان دوم مطالبه به‌حق دامغانی‌ها است، ادامه داد: با ایجاد مرکز کلینیک رضایی دامغان نیز توسط استاندار موافقت شد که تجهیز این مرکز نیز باید در اولویت قرار گیرد و این نیز از درخواست‌های مردم این شهرستان است.

 

وی به مسئله افغانستان و خروج با خفت و خواری آمریکا از این کشور نیز اشاره کرد و ابراز داشت: طالبان باید با ایجاد دولت فراگیر با مشارکت همه گروه‌های افغان هر چه زودتر امنیت و ثبات را در منطقه حاکم و کشور خود را اداره کند.

 

حجت‌الاسلام رستمیان  بابیان اینکه هشتم شهریور سالروز ترور شهیدان رجایی و باهنر به نام مبارزه با تروریسم نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: در حالی با دفاع در برابر بیگانگان به ما و کشورهای همسایه لقب تروریست می‌دهند که آمریکا خود مظهر شرارت و تروریسم پروری در جهان به شمار می‌رود و این استعمارگران غربی خود منشأ تروریست هستند.

 

امام‌جمعه دامغان افزود: با توجه به اینکه در هفته دولت قرار داریم می‌بایست دولتمردان و مسئولان نظام ارتباط خود را با مردم نزدیک‌تر کنند و برای حل مشکلات جامعه بکوشند که با روی کار آمدن دولت سیزدهم این امیدها افزایش‌یافته و مردم انتظار دارند مدیران جامعه با پیروی از منش و رفتار شهید رجایی در راستای برطرف کردن چالش‌های موجود قدم بردارند.

کد خبر 1088708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha