۱۲ پروژه عمران روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

آسمانی مقدم از افتتاح ۱۲ پروژه عمران روستایی همزمان با هفته دولت در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی خبر داد.

«علی اصغر آسمانی مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام بویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: برای اجرای ۱۲ پروژه عمران روستایی ۹ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: این طرح‌های هادی روستایی در شهرستان‌های سربیشه، خوسف، قاینات، نهبندان، درمیان و زیرکوه اجرا شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت دهیاری‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی برای اجرای این پروژه های عمران روستایی، ادامه داد: تاکنون طرح هادی در ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه شده است که اجرای طرح هادی در ۵۸۵ روستا بالای ۲۰ خانوار نیز شروع شده است.

 

آسمانی مقدم بیان کرد: سال گذشته ۶ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان اعتبار ملی برای اجرای طرح هادی روستایی به استان اختصاص یافته است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه طرح هادی یا به عبارتی طرح جامع توسعه روستایی از جمله اقدامات مهم برای توسعه و عمران روستاها است، گفت: این طرح مصوبه‌ای برای هدایت عملیات سازندگی و آبادانی در روستاها با آگاهی از وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن‌هاست.

 

به گفته وی با اجرای طرح هادی کنترل ساخت و سازها و تخلفات غیرمجاز این حوزه را در روستاها می‌توان کنترل کرد.

 

کد خبر 1088822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha