آیت‌الله فیض گیلانی مجاهدانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد

مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله محمدعلی را تسلیت گفت و تصریح کرد:آیت‌الله فیض گیلانی دارای سوابق درخشان و اثرگذاری در خدمت مجاهدانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای مختلف بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  قم ، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی  ارتحال آیت‌الله  محمدعلی فیض گیلانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت تاسف و تاثر خبر ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد پارسا حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی فیض گیلانی(طاب ثراه) دریافت شد.

 در ادامه آورده است:آن روحانی متقی پس از کسب فیض از محضر اساتید بزرگ و عالمان صاحب نامی همچون حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) و حضرت امام خمینی(قدس سره) به تعلیم و تربیت نفوس مستعده اهتمام داشته و دارای سوابق درخشان و اثرگذاری در خدمت مجاهدانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای مختلف بودند.

 

وی در پایان آورده است: اینجانب فقدان آن روحانی والامقام را که سالها در جهت ارتقای فرهنگ اصیل و ناب اسلامی صادقانه تلاش نمود به حوزه‌های علمیه، بیت مکرم، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان روح و رضوان ربوبی با اولیای الهی و برای بازماندگان, سلامتی، عزت، شکیبایی و اجر پایدار خواهانم.

کد خبر 1088834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha