۵مهرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار جایزه ملی ادبی محتشم کاشانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از انتشار فراخوان سومین جایزه ملی ادبی محتشم کاشانی خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سومین جایزه ملی ادبی محتشم کاشانی به عنوان یکی از رویدادهای فرهنگی هنری در کاشان برگزار می شود.

 

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این رویداد ملی فرهنگی، ادبی با توجه به وجه ممتاز شخصیت ادبی محتشم کاشانی در حوزه ادب ولائی، به منظور ستایش و پاسداشت حماسه بزرگ حسینی و به ویژه آشنایی با خالق شاهکار ماندگار ترکیب‌بند عاشورایی برگزار می شود

 
 واحدیان با اشاره به تصویب اول محرم به عنوان روز ادبیات آیینی و بزرگداشت محتشم کاشانی در شورای فرهنگ عمومی کشور، هدف از اجرای این رقابت را آشنایی با شخصیت والای محتشم، تعامل هنرمندان حوزه شعر و ادب و همچنین پاسداری از ارزش‌های ملی، دینی و مذهبی با زبان هنر عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه این رویداد در سه بخش شعر، قطعات ادبی و داستان ویژه دو گروه سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال برگزار می‌شود، گفت: مقررات و فراخوان سومین جایزه ملی ادبی که با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و تعدادی از نهادهای دیگر کاشان برگزار می‌شود، منتشر شد.

 

واحدیان افزود: این رقابت در راستای اهداف تعیین شده با موضوعات ادبیات آیینی و محتشم کاشانی انجام می‌شود و محدودیتی در ارسال نوع آثار وجود ندارد. هر شرکت کننده می‌تواند تا اربعین حسینی حداکثر ۳ اثر همراه با مشخصات کامل خود در پوشه‌ای جدا و در قالب فایل Word از طریق رایانامه به نشانی  kashanfarakhan@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات‌ بیشتر به نشانی اینستاگرامی mohtashamaward@ مراجعه کند.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: آثار منتخب این رویداد فرهنگی ادبی ۱۲ مهر ماه سال جاری معرفی شده و به صاحب بهترین اثر در هر بخش و گروه سنی، دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال و به نفرات دوم و سوم هر بخش و گروه سنی، لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

 

واحدیان بیان کرد: آخرین ‌مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این جایزه ۵ مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و انتخاب و داوری آثار به تفکیک موضوع ۱۰ مهر ماه صورت می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت ۰۳۱۵۵۴۲۴۸۰۰ و تلفن همراه ۰۹۰۲۱۷۵۰۴۶۰ تماس بگیرند./

کد خبر 1088888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha