صبر و استقامت آزادگان ایران اسلامی در جهان مثال زدني است

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه کردستان گفت: صبر و استقامت آزادگان به عنوان سرمايه‌هاي ايران اسلامي در جهان مثال زدني است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، امیر کیخسرو حسینی فرمانده گروه ۳۳ توپخانه کردستان در دیدار با جانباز و آزاده سرافراز «حبیب‌الله امیری» در دهگلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ملت ایران همواره قدردان زحمات و صبر آزادگان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

 

 

وی صبر و استقامت آزادگان را مثال‌زدنی خواند و افزود: صبر و استقامت آزادگان به عنوان سرمايه‌هاي ايران اسلامي در جهان مثال زدني است.

 

 

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه کردستان تصریح کرد: آزادگان در دوران اسارت متحمل انبوهی از رنج ها و سختی ها برای اسلام و انقلاب اسلامی شدند و با سرافرازی به میهن اسلامی بازگشتند.

 

 

آسایش امروز مردم مدیون حماسه رزمندگان است

 

سیدمهدی حسین‌پناهی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: آزادگان در حماسه هشت سال دفاع مقدس تابلوهای نابی از خودگذشتگی در حافظه تاریخ كشورمان شكل گرفته­اند كه خارج از قالب تفكر بشر است.

 

 

وی افزود: توشه‌ای كه آزادگان پس از سال‌ها با خود به كشورآوردند، تلخی و درد نیست، بلكه حلاوت پاسداری از ارزش‌های اسلامی است.

 

 

حسین پناهی با بیان اینكه صفوف اول مجاهدت و ایثار را آزادگان و جانبازان تشكیل می دهند، احترام به این قشر را از ضروری دانست و گفت: آسایش زندگی امروز مردم مدیون حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

در پایان مدال شجاعت و سربازی دفاع مقدس توسط امیر حسینی بر سینه آزاده معزز حبیب‌الله امیری نصب شد.

کد خبر 1088894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha