مشکل سیمان برای زلزله زدگان خراسان شمالی حل می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: حل مشکل کمبود سیمان برای بازسازی مناطق زلزله زده استان در حال پیگیری است و با رایزنی های استاندار حل می شود.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد گفت: بازسازی مناطق زلزله زده در شهرستان های جاجرم و گرمه و ساخت و ساز منازل در این مناطق با مشکل کمبود سیمان روبرو است که با پیگیری های استاندار قرار است کارخانه سیمان، سهمیه به این مناطق اختصاص دهد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله زده را آغاز کرده اند اما کمبود سیمان کار را با مشکل روبرو کرده است.

 


محمدی گفت: برای بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله، ۶۵۰ فقره پرونده در مناطق روستایی و ۱۴۵ فقره در مناطق شهری تشکیل شده است که تاکنون 310 فقره پرنده به بانک ها معرفی شده و 44 مورد منجر به انعقاد قرارداد شده است.


وی با بیان اینکه بازسازی و بهره برداری از ۱۴۳ واحد مسکونی در اولویت قرار دارد؛ افزود: عمده این واحدها مربوط به خانواده های است که در چادر مستقر هستند، قرار است تا پیش از فصل سرما بازسازی شده و به خسارت دیدگان تحویل شود.

 


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: اکنون ساخت 98 واحد مسکونی در مرحله فنداسیون و ۶۵ واحد مسکونی در مرحله ساخت ستون است.

کد خبر 1088911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha