کانون فرهنگی مسجد جامع رجایی شهر میزبان معاون امور مجلس رئیس جمهوری است

خسروجردی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دولت و مقام عالی شهیدان رجایی و باهنر گفت: کانون فرهنگی مسجد جامع رجایی شهر میزبان معاون امور مجلس رئیس جمهوری است.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی ویژه برنامه های ماه محرم با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج گفت: در راستای هفته دولت و اهمیت مطالبات مردمی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر میزبان معاون امور مجلس رئیس جمهوری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: هفته دولت فرصت بازنگری به رسالت مسئولان و دولتمردان در قبال مردم و مطالبات آنان است که یکی از شاخصه نظام اسلامی محسوب می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت مناسبت های سال با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: مساجد همواره در صفوف نخست مطالبات مردمی از طرف جوانان انقلابی هستند و در این راستا با توجه به تشکیل کابینه دولت سیزدهم، ویژه برنامه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر در قالب سخنرانی « سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور برنامه ریزی شده است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: هفته دولت را به تمامی نیروهای خدوم و زحمت کش دستگاه های اجرایی و دولتی تبریک عرض می کنیم و امیدواریم همواره در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی که یکی از آن ها خدمت رسانی به مردم است موفق و سربلند باشند.

 

خسروجردی در پایان توضیح داد: آئین سخنرانی سید محمد حسینی روز دوشنبه ۸ شهریور پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع رجایی شهر کرج به میزبانی کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می گردد. 

 

 

کد خبر 1088956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha