جریان فکری شهیدان رجایی و باهنر، الگوی امروز دولتمردان باشد

به گفته حجت الاسلام ناصر، بایستی جریان فکری، عملی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر الگوی امروز دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه هشتم خرداد سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: این روز یادآور حقانیت و اقتدار ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام علی ناصر با یادآوری اینکه یکی از برنامه های دشمنان انقلاب ترور شخصیت های تاثیرگذار بود، گفت: با توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، دشمن موفق به دستیابی به اهدافش نشد.

 

وی با یادآوری اینکه ترور شخصیت های انقلابی نیز نمی تواند از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی ممانعت کند، گفت: خون این شهدا حیات و قوت دوباره ای برای نهال انقلاب بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر از نظر اخلاص، پرکاری و مردمی بودن الگوی کشور بودند، افزود: اگر چه زمان خدمت این دو شهید حتی به یک ماه نیز نرسید اما در این فرصت خدمت کم، رفتارهای این دو شهید الگوی مطلوبی برای هر دولت،  وزیر و خدمتگزار در نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه شهید رجایی در کنار کار و تلاش پایبندی خاصی به اصول و دین مقدس اسلام داشتند، خاطرنشان کرد: پایبندی به ارزش‌ها و مبنا در جریان کار کشور و اخلاق مداری و تعهد اخلاقی و شرعی موجب می‌شد تا در مدیریت نیز موفق باشند.

 

حجت‌الاسلام ناصر با تاکید براینکه محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر در نزد مردم همچنان پایدار است، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است که این دو شهید را به عنوان الگوی خود قرار دهند چرا که اگر با همین روش و سیره فعالیت کنند، قطعا رضایت مردم هم جلب می‌شود.

 

وی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز شهید رجایی و باهنر حقیقتا دو نمونه از یاران برجسته انقلاب و امام خمینی (ره) بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود که لیاقت چنین افرادی مرگ معمولی نیست و شهادت نصیبشان شد.

 

به گفته حجت الاسلام ناصر، بایستی جریان فکری، عملی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر الگوی امروز دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.

 

حجت‌الاسلام ناصر تصریح کرد: تفکر شهید رجایی و باهنر برگرفته از فکر و تفکر علوی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بود و تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجست نام این دو شهید در جامعه ساری و جاری است.

 

کد خبر 1088997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha