روزانه بیش از ۴ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کردستان تامین و توزیع شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال روزانه بیش از ۴ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان کردستان تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان در نشستی مشترک با شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش در خصوص سوخترسانی مطلوب در فصل سرما و در راستای هماهنگی، تعامل و تشریک مساعی برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رانندگان و شرکتهای حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در خصوص تامین سوخت روستاهای استان، جایگاههای عرضه فرآورده‌های نفتی، واحدهای تولیدی ،کشاورزی و... با توجه به شرایط راههای مواصلاتی استان، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هماهنگی شرکت‌های حمل و نقل و منظقه، تامین و توزیع سوخت مورد نیاز شهروندان و مصرف کنندگان استان به نحو مطلوبی انجام شود.

 

وی با اشاره به شرایط جغرافیای استان و وجود نقاط صعب‌العبور، زحمات و تلاش‌های رانندگان منطقه کردستان را بسیار مهم و حساس توصیف و افزود: با فعالیت و همکاری مطلوب 6 شرکت حمل و نقل و 209 دستگاه نفتکش روزانه 4 میلیون و یکصد هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان جهت تامین سوخت مورد نیاز بخش‌های کشاورزی ،صنایع، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و....در سطح استان با توجه به شرایط کرونایی به نحو مطلوبی توزیع می‌شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به تامین و توزیع ایمن مواد سوختی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان نفتکش از افزایش کرایه حمل ناوگان حمل ونقل منطقه خبر داد و افزود: نسبت به هماهنگی و تعامل با ادارات استان در خصوص تهیه لاستیک و روغن مورد نیاز رانندگان نفتکش با تعرفه دولتی نیز اقدامات خوبی در سطح منطقه صورت پذیرفته است.

 

گفتنی است؛ مدیران شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی به بیان مشکلات و ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و از سوی مدیر منطقه و کارشناسان مربوطه پاسخ‌ها و راه کارهای لازم ارائه شد.

کد خبر 1089040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha