سرمایه گذار در گلستان امنیت ندارد

سنگدوینی بابیان اینکه سرمایه گذار در استان ما امنیت ندارد، گفت سازمان های نظارتی باید به گونه ای عمل کنند که مدیران دستگاه اجرایی همراه با سلامت کاری جسارت آن را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز (شنبه 6 شهریور) در دیدار مجمع نمایندگان استان گلستان با رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: ضرورت دارد که به بحث تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی اهتمام بیشتری شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: سازمان های نظارتی باید به گونه ای عمل کنند که مدیران دستگاه اجرایی همراه با سلامت کاری جسارت آن را داشته باشند که برای حل مشکلات و گره گشایی آن اقدام کنند.

 

سنگدوینی به بهره گیری از ظرفیت بانک ها اشاره کرد و افزود: باید از منابع بانک ها در جهت توسعه استان استفاده شود.

 

وی بابیان اینکه سرمایه گذار در استان ما امنیت ندارد، متذکر شد: نخستین تولید کننده گوشت مرغ در کشور هستیم و بخشی از نیاز مرغ استان تهران را تامین می کنیم و باید برای تامین نهاده ارز لازم تامین شود ولی آورده آن در اختیار بانک های خصوصی قرار می گیرد.

 

این مقام مسئول متذکر شد: بخشی از پرونده های ورودی دادگستری از مباحث معیشتی است و  تسهیلات به سختی از بانک ها ارائه می شوند و کارمندان نیز زیر بار ضمانت افراد نمی روند.

 

سنگدوینی بیان کرد: پتروشیمی ۹۵ هزار سهام دار دارد  انتظار داریم در  دولت جدید پیگیری در این خصوص اتفاق بیفتد.

 

 

کد خبر 1089054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha