واکسیناسیون علیه کرونا در فارس شتاب می گیرد

همتی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۹ هزار دُز واکسن در فارس تزریق شده و برنامه واکسیناسیون در فارس در هفته جاری شتاب می گیرد و تزریق واکسن به زنان باردار از ابتدای شهریور آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (شنبه 6 شهریور) با اشاره به خیزش شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 405 هزار و 786 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 20 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون 6 هزار و 44 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: چهار هزار و 779 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 435 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 3556 هزار و 578 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا باید رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

همتی تاکید کرد: تاکنون یک میلیون و 489 هزار دُز واکسن در فارس تزریق شده و برنامه واکسیناسیون در فارس در هفته جاری شتاب می گیرد و تزریق واکسن به زنان باردار از ابتدای شهریور آغاز شده است.ش

کد خبر 1089063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha