لزوم حمایت دولت مکتبی و جهادی در حل مشکلات مردم/شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت مردمی هستند

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: دولت سیزدهم و رئیس جمهور و مسئولین کشور باید برای حل مشکلات کشور هرچه زودتر برنامه ریزی کنند تا با همدلی و هم افزایی همه مشکلات رفع و یا کاهش پیدا کند.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت مردمی ،مکتبی و انقلابی برای همه دولتمردان در جمهوری اسلامی بودند ، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای اتحاد ملت و دولت و بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام و دولت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همدلی و هم افزایی همه بخش های کشور را برای تغییر وضع موجود بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: بیش از چهل و دو سال است انقلاب اسلامی با دشمنی های متعدد سران مستکبر عالم مواجه است و همواره سعی کردند به نوعی مردم را از جمهوری اسلامی جدا کنند و نارضایتی های موجود را به نظام گره بزنند اما همواره در این چهل و دوسال شکست خودره اند و در ادامه هم شکست خواهند خورد.

 

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم و رئیس جمهور و مسئولین کشور باید برای حل مشکلات کشور هرچه زودتر برنامه ریزی کنند تا با همدلی و هم افزایی همه مشکلات رفع و یا کاهش پیدا کند.

 

این مسئول با اشاره به اعتماد بالای مجلس به کابینه دولت سیزدهم ، و با تقدیر از رییس جمهور برای تشکیل سریع کابینه ، گفت: قطعا نمی توان با فرصت کم وضعیت فعلی را تغییر داد اما مردم بزرگ و صبور  ایران اسلامی از این دولت مکتبی و جهادی انتظارات مهمی دارند که باید با فرصت دادن به کابینه جدید این مشکلات در کم ترین زمان ممکن و با همه ظرفیت های موجود و کمک و همدلی همه بخش های کشور و عموم جامعه کاهش و رفع شود.

 

حجت‌الاسلام شکریان امیری ادامه داد: رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی و ساده زیستی بود که تبدیل به یک الگوی ماندگار شده و بر همین اساس هفته اول شهریور ماه به پاس این منش های والا و به منظور نهادینه شدن این فرهنگ جهادی و به یاد اسوه های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی و انقلابی مردم، شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 

وی تصریح کرد: از ویژگی های شخصیتی این شهیدان می توان به تعهد و پیوند ناگسستنی به آرمان های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد که با تلاش، رشادت و دلیری برای حل مشکلات دلسوزی و کوششی وصف ناپذیر داشتند و در نهایت ساده زیستی و مردمی بودن در راه اعتلای انقلاب و در حین خدمت توسط مزدوران به شهادت رسیدند. بی شک راه این عزیزان که در دوران سخت مسیر مبارزه را با توفیق و سربلندی پشت سرگذاشته بودند و برای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند امروز نیز توسط کارگزاران خدوم ملت با جدیت بیشتری ادامه دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انتظار می رود مدیران و مسئولان پرتلاش دستگاه­ های اجرایی ضمن پاسخگویی مستمر به مردم، برنامه ها، خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمان جهادی و انقلابی را تشریح و اطلاع رسانی کنند و با تقویت انسجام و وحدت ملی و ایجاد همدلی و همکاری بین تمام ارکان شرایط لازم را برای تقویت امید مردم که دشمنان هدف گرفته شده با درایت و تلاش بیشتر فراهم کنند.

 

کد خبر 1089102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha