توسعه بیمارستان آبدانان باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی امروز ۶ شهریور به منظور بازدید از طرح های عمرانی و تشکیل ستاد مقابله با کرونای به شهرستان آبدانان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « احمد کرمی» در بدو ورود به این شهرستان ابتدا به گلزار شهدای این شهر رفت و به مقام  شامخ شهدا ادای احترام کرد و  به اتفاق هیئت همراه از تونل راه ارتباطی آبدانان به دره شهر و طرح  چهار بانده کردن آبدانان به مورموری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این دو طرح  قرارگرفت.

 

وی در نشست ستاد کرونای شهرستان آبدانان، با حضور معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: رعایت پروتکل ها و همچنین تسریع در فرآیند واکسیناسیون  اصلی ترین راه مقابله با کرونا است.

 

  معاون استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از کادر بهداشتی درمانی استان و شهرستان آبدانان خواستار اجرای نظارت ها ی بیشتر در بخش های مختلف و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا شد.

 

 کرمی  با اشاره به تلاش های کادر درمانی شهرستان آبدانان و به خصوص پزشکان و پرستاران که در طول این مدت نسبتا طولانی بی وقفه به ارائه خدمات شبانه روزی مشغول می باشند، گفت: متناسب با نیاز شهرستان به خاطر بعد مسافت باید امکانات و تجهیزات پزشکی لازم در بیمارستان آبدانان فراهم  گردد.

 

معاون استاندار ایلام میزان دوز اول واکسیناسیون شهرستان آبدانان را ۳۴ درصد و دوز دوم را ۱۲ درصد اعلام کرد و از دانشگاه علوم پزشکی خواست که در راستای بالا بردن سطح واکسیناسیون شدن  مردم شهرستان آبدانان تمهیدات لازم را انجام دهد.

کد خبر 1089112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha