برگزاری نخستین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر

مردانی فر از برگزاری نخستین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر به صورت مجازی خبر داد.

«نرجس مردانی فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: نخسین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر به صورت مجازی در سراسر کشور توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حال برگزاری است.

 

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین ادامه داد: علاقمندان در استان قزوین می توانند در این دوره آموزشی شرکت کرده و از مزایای این دوره که به صورت رایگان برگزار می شود، بهره مند شوند.

 

وی اعلام کرد: دستیابی به نظام جامع فکری، حمایت حقوقی – قضایی، آموزشی، پشتیبانی و هماهنگی ستاد، استفاده از ظرفیت شرکت کنندگان به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعد از طی مراحل تخصصی و دعوت به همکاری از پذیرفته شدگان موفق در دوره به عنوان ضابط امر به معروف و نهی از منکر از جمله مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.

 

مردانی فر تأکید کرد: این دوره آموزشی با محوریت آثار استاد شهید مطهری و با تدریس دکتر سید صالح هاشمی گلپایگانی برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: علاقمندان با مراجعه به آدرسhttps://b2n.ir/z661660  می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کرده و همچنین با مراجعه به آدرس https://b2n.ir/w21178 کتاب و لوح فشرده را دریافت کنند.

 

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: با توجه به اینکه این دوره آغاز شده و امکان استفاده آفلاین از این دوره وجود دارد بنابراین افراد  همچنان می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دعوت به خوبی ها و بازداشتن از بدی هاست و برگزاری دوره های این چنینی سبب می شود تا ضمن توجه هرچه بیشتر به این فریضه دینی، روش صحیح انجام آن هم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

مردانی فر یادآور شد: ان شاالله با برگزاری برنامه های این چنینی و تربیت مربی و مدرس در این حوزه، شاهد ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی باشیم.

 

کد خبر 1089187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha