مشارکت ۹ میلیارد تومانی مردم زنجان در پویش اطعام واحسان حسینی

به گفته صفری، از آغاز پویش «اطعام و احسان حسینی» تاکنون بیش از ۹ میلیارد تومان کمک های مردمی در قالب تهیه وتوزیع غذای گرم ،بسته های معیشتی و بهداشتی جمع آوری و برای خانواده های تحت حمایت هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز پویش«اطعام واحسان حسینی» در استان زنجان بیش از 162هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با مشارکت کمیته امداد ومراکز نیکوکاری  طبخ و در بین خانواده های نیازمند وتحت حمایت استان توزیع شده است.

 

هدایت صفری از توزیع بیش از 24 هزار بسته  معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در این استان خبر داد.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تمامی مراحل تهیه بسته های معیشتی و طبخ  و توزیع غذا بین نیازمندان استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی وحفظ عزت نفس وکرامت ولی نعمتان  انجام می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به اینکه این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: از ابتدای پویش اطعام واحسان حسینی تاکنون بیش از 9 میلیارد تومان  کمک های مردمی از طریق این نهاد ومراکز نیکوکاری فعال استان جمع آوری شده است و این نهاد آمادگی دارد نذورات خیران و نیکوکاران را به نیت بانیان برای خانواده های نیازمند، ایتام و سالمندان هزینه نماید.

 

صفری ضمن قدردانی ازاندیشه و رفتار زیبای مردم خیر استان، از آمادگی دفاتر 14گانه کمیته امداد ومراکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانی های زنجانی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 33116، کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی در این طرح که تا پایان ماه صفر ادامه دارد مشارکت نمایند.

کد خبر 1089317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha