۷۵ بسته معیشتی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۷۵ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفت.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 75 بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل گوشت گوسفندی، نمک، برنج، رب گوجه فرنگی و روغن مایع است که در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: این کمک مومنانه همزمان با ماه محرم و سوگواری های شهادت امام حسین (ع) و شهدای کربلا در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

 

سیدی ادامه داد: از همه خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در چنین اقدام های خداپسندانه کمک های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) خاطر نشان کرد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله بسته های بهداشتی، معیشتی و غذایی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفته است.

 

سیدی اذعان داشت: همه این اقدام های خیرخواهانه لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا است.

 

کد خبر 1089321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha