مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در ایلام برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مصلی شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطرذه شهدای دولت در هشت شهریور و شهیدان رجایی و با هنر در مرکز این استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور محدود اقشار مختلف مردم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، این مراسم روز دوشنبه ۸ شهریور راس ساعت ۱۱ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) استان برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده محترم ولی فقیه در قرارگاه ثارالله است.

 

حجت الاسلام چراغی پور با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: این مراسم از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام پخش خواهد شد.

 

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و هرگز از مسیر اسلام و امام (ره) جدا نشدند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: این روز تاریخی یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را از دست دادند.

کد خبر 1089350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha