۳ پروژه آبرسانی به روستاهای کمیجان به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت ۳ پروژه آبرسانی به روستاهای ولید آباد ،کوت آباد و نهرپشته شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «یوسف عرفانی نسب» در این آیین بهره برداری از 3 پروژه آبرسانی به روستاهای ولید آباد ،کوت آباد و نهرپشته شهرستان کمیجان که با حضور آقازاده استاندار مرکزی، ابراهیم رستمی فرماندار کمیجان و جمعی از مردم و مسولین در روستای ولید آباد این شهرستان برگزار شد، گفت: گرامیداشت هفته دولت و یادو خاطره شهدای این ایام امری ضروری است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان فعالیت ها و خدمات انجام شده در دولت دانست و افزود: ملت باید با فعالیت ها و کارکردهای دولت آشنا شوند و بدانند که چه فعالیت های در این ایام انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، امروز همزمان 3 پروژه آبرسانی به روستاهای کمیجان مجموعا با اعتباری بالغ بر 19.2 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار می گیرد، ادامه داد: امید است با بهره برداری از این سه پروژه بتوانیم مشکلات این روستا ها را مرتفع کنیم.

 

این مقام مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته در این پروژه ها  بیان داشت: 3500 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال در روستای ولید آباد انجام شده است.

 

عرفانی نسب ادامه داد:1500 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب و  بـهــســازی تـاسـیـسات آبـرســانــی در روستای کوت آباد با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال اجرا شده است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی  همچنین از بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای نهر پشته شامل اجرای 6800 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب و ساخت یک باب  ایستگاه پمپاژ آب  با هزینه ای بالغ بر 9.2 میلیارد ریال خبر داد .

کد خبر 1089404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha