بیش از ۹۰۰ هزار دز واکسن در البرز تزریق شد/ شرایط تزریق واکسن برای دانش آموزان فراهم نیست

بابایی با اعلام خبر تزریق بیش از ۹۰۰ هزار دز واکسن در البرز گفت: شرایط تزریق واکسن برای دانش آموزان فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهرداد بابایی» در جمع خبرنگاران در خصوص روند تزریق واکیسناسیون در البرز گفت: مرحله سوم تزریق واکسن کرونا برای اولویت هایی چون کادر درمان، افراد با بیماری خواص و مشاغل خاص با جدیت در حال انجام است. 

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز افزود: از زمان شروع طرح واکسیناسیون در البرز بیش از ۹۰ هزار دز واکسن تزریق شده است که روزانه نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر را شامل می شود. 

 

وی ادامه داد: در خصوص تزریق واکسن ویژه دانش آموزان باید گفت که در مرحله نخست باید بررسی کرد که برای تزریق آن کدام گروه سنی مناسب است و این در حالی است که همچنان برنامه ای برای تزریق واکسن ویژه دانش آموزان وجود ندارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: قرارگاه مقابله با کرونا در استان البرز با توجه به همکاری و همراهی پایگاه های بسیج نسبت نسبت به تسریع واکسیناسیون اقدام می کند. 

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز خاطرنشان کرد: افرادی که مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند تنها سه ماه فرصت دارند تا مرحله دوم را دریافت کنند ضروری است این افراد بدانند که در صورت تعلل برای دریافت مرحله دوم خود و اطرافیان را تحت خطر قرار می دهند. 

 

 

 

 

کد خبر 1089410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha