قرارگاه جریان های انحرافی و پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی راه اندازی شود

حجت الاسلام وحدتی آراسته، برای شناسایی و حل مشکلات و آسیب های اجتماعی لازم است که قرارگاه جریان های انحرافی و پیشگیری و درمان آسیب ها راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «بهمن وحدتی آراسته»، امروز(7شهریور)، در جمع خبرنگاران که با حضور مدیر و کادر حوزه علمیه لرستان در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، استان لرستان را مهد انقلابی بودن و انقلابی ماندن عنوان کرد و اظهارداشت: حوزه علمیه و طلاب جهادی در زمینه های مختلف سیل، زلزله و کرونا اقدامات چشمگیری انجام داده اند.

 

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب اجتماعی حوزه علمیه کشور با اشاره به فعالیت جهادی طلاب در زمینه مبارزه با کرونا، افزود: طلاب و روحانیت تفکر جهادی و خدمت جهادی را شهید سلیمانی ها الگو گرفته اند.

 

وی بر ضرورت آمدن دوباره طلاب جهادی در صحنه مبارزه با کرونا تأکید و خاطرنشان کرد: احیا و اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا از برنامه های اساسی است.

 

حجت الاسلام وحدتی آراسته در ادامه با تأکید بر اینکه بحران ما فقط ویروس کرونا نیست بلکه باید به دیگر آسیب های اجتماعی نیز توجه شود، عنوان داشت: شناسایی و درمان آسیب های اجتماعی هر منطقه و مدیریت و درمان آسیب ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید آسیب های هر منطقه شناسایی شود و برای راه های برون رفت از آسیب ها اقدام کرد و حوزه علمیه در این زمینه نقش بسزایی دارد.

 

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب اجتماعی حوزه علمیه کشور عنوان کرد: راه اندازی قرارگاه جریان های انحرافی و پیشگیری و درمان در استان ها امری مهم و ضروری است.

کد خبر 1089440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha