چشم انداز توسعه شهرستان جهرم تدوین شود

حجت الاسلام مدبر بر تدوین چشم انداز توسعه شهرستان جهرم تاکید کرد و گفت: از فرماندار ویژه جهرم می‌خواهیم در شکل گیری چشم انداز شهرستان ورود کرده و آن را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (یکشنبه 7 شهریور) در دیدار فرماندار و تعدادی از مدیران ادارات شهرستان جهرم با گرامی داشت هفته دولت، گفت: تدوین چشم انداز توسعه شهرستان جهرم از ضروریاتی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.
 

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه چشم انداز توسعه شهر نباید فراموش و مورد غفلت واقع شود، افزود: طوری نباشد که چنانچه فردی از ما بپرسد جهرم در پنج یا 10 سال آینده چه وضعیتی دارد جوابی نداشته باشیم.

 

وی ادامه داد: از فرماندار ویژه جهرم می‌خواهیم در شکل گیری چشم انداز شهرستان ورود کرده و آن را مورد توجه قرار دهد.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید براینکه فضای فعلی جامعه نیازمند امید آفرینی است، عنوان کرد: این مسئله بسیار مهم بوده و مردم را باید به آینده امیددار کرد. 

 

وی با اشاره به اینکه ادارات و نهادها نسبت به تشریح برنامه های خود به مردم اقدام کنند، عنوان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین عملکرد مسئولان به مردم است. 

 

امام جمعه جهرم همچنین از مدیران ادارات خواست تا آستانه تحمل شان را بالا برده و در مقابل حرف ها و انتقادهای مردم صبر و تحمل داشته باشند. 

 

وی همچنین با اشاره به اینکه افرادی از داخل و خارج شهرستان می گویند با وجودی که آب نیست چرا در جهرم باید مجتمع فولاد راه اندازی شود، تصریح کرد: تولید این مجتمع فولاد به گفته مسئولان شهرستان از نوع «نورد» است و نیاز به آب فراوان ندارد.

 

حجت الاسلام مدبر با گلایه از اینکه چرا حالا که نوبت به جهرم رسیده از نبود آب صحبت می کنند، تاکید کرد: این مسائل در حالی مطرح می شود که در کویر کشور مجتمع های فولاد راه اندازی شده و سال هاست در حال فعالیت است.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد اجازه بدهند کلان پروژه ها در شهر جهرم شکل بگیرد، عنوان کرد: چه بسا کسانی نمی‌خواهند کاری برای شهر انجام شود و دنبال کارشکنی هستند.

 

امام جمعه جهرم در پایان خاطرنشان کرد: دوست داریم نماینده مردم در مجلس در محافل مختلف حضور بیشتر و فعال تری داشته باشد و از ظرفیت وی در پیشبرد شهر استفاده بیشتری شود.

 

کد خبر 1089442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha