مدیران چابک باعث چابک شدن سایر نیروها می شوند

نصیری گفت: اگر در تامین نیازمندی های شورا تاخیری شود یا انجام نشد در صحن شورای اسلامی شهر شیراز، از شهردار سوال خواهد شد و وجود مدیران چابک باعث چابک شدن سایر نیروها نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی نصیری»، امروز (یکشنبه 7 شهریور) با گرامیداشت هفته دولت در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انتخاب «سید احسان اصنافی» به عنوان شهردار شیراز اقدام موثری بود و وی  توانست اعتماد غالب منتخبین مردم شیراز در شورای اسلامی شهر شیراز را جلب کند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شورای ششم تصمیم دارد تا به امور سرعت دهد و تصمیمات به موقع در زمینه های مختلف در کوتاهترین زمان ممکن بگیرد.

وی اضافه کرد: در زمینه هوشمندسازی توجه به وضعیت دیتاسنتر که پنج سال است هیچ تغییر محسوسی در پیشرفت آن دیده نمی شود مورد توجه قرار دارد و مجموعه ای به عنوان سرمایه گذار برای تکمیل این طرح اعلام آمادگی کرده است.

نصیری تاکید کرد: کیف پول الکترونیک و نحوه استفاده از فیبر نوری و سرعت بخشیدن به پیشرفت زیرساخت های فناوری اطلاعات در اولویت شورای اسلامی شهر شیراز است.

وی ادامه داد: مدیران ما باید دارای استاندارد و عملکردی باشند که طبق یک فرمول و ضابطه نتوانند مورد اعتراض قرار بگیرند و مدیران شهری باید به دور از بروکراسی های شدید و انتظار مکاتبه با آنها به امور شهر رسیدگی کنند.

نصیری با اشاره به پیگیری مستمر نیازمندی های شهر از شهردار گفت: اگر در تامین نیازمندی های شورا تاخیری شود یا انجام نشد در صحن شورای اسلامی شهر شیراز، از شهردار سوال خواهد شد و وجود مدیران چابک باعث چابک شدن سایر نیروها نیز خواهد شد.

کد خبر 1089452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha