۹ نفر از زندانیان واجد شرایط مجتمع کامیاران از زندان آزاد شدند

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان کردستان از مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی کامیاران تعداد ۹ زندانی واجد شرایط به مرخصی منجر به آزادی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسن حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان با همراهی رئیس دادگستری شهرستان کامیاران ضمن حضور در مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی کامیاران و بازدید از کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغالزایی زندانیان با مددجویان بصورت چهره به چهره دیدار و با بررسی پرونده‌های قضایی آنان و استماع و رسیدگی به درخواست‌های زندانیان با مرخصی منجر به آزادی (پایان حبس) 9 زندانی واجد شرایط قانونی موافقت و در همان روز از زندان آزاد شدند.

 

حجت‌الاسلام حسینی هدف از بازدید زندانها با حضور روسای دادگستری و قضات محاکم عمومی و انقلاب را، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی مددجویان و توجه به حقوق شهروندی در راستای کاهش جمعیت کیفری خواند.

 

وی تاکید کرد: قبولی اعسار و توجه ویژه به محکومان مالی و زندانیان واجد شرایط با اعطای تاسیسات حقوقی و قضایی از موثرترین عوامل در تحقق اهداف جایگزین های مناسب حبس، کاهش جمعیت کیفری مورد تاکید در سند تحول قضایی است.

کد خبر 1089464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha