ارائه مشاوره رایگان به آحاد مردم در مساجد کردستان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان از ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهادهای مردمی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهادر اسدی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اینکه مسائل حقوقی که مردم با آن درگیر هستند هزینه‌بر است، اعلام کرد: مردم باید برای یک مشاوره حقوقی هزینه زیادی پرداخت کنند.

 

 

وی افزود: ما به عنوان دستگاه قضایی وظیفه داریم خدماتی را به مردم و مستضعفان ارائه دهیم تا بتوانیم عدالت اسلامی و خدمات‌رسانی را به شکل شایسته بین جامعه احیا کنیم.

 

 

اسدی با اشاره به همکاری و تعامل با تعدادی از حقوقدانان و مشاوران برجسته و توانمند استان، افزود: استفاده از ظرفیت ایشان برای ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهادهای مردمی همکار واقع در محل معاونت اجتماعی دادگستری از خدماتی است که در این معاونت ارائه می‌شود.

 

 

وی یادآور شد: طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به جامعه در دفتر مشارکت نهادهای مردمی به صورت آزمایشی آغاز شده و ما برای گسترش این طرح به دنبال ساماندهی حقوقدانان استان هستیم تا بتوانیم آموزش مسائل حقوقی را در سطح جامعه در سراسر استان در مساجد احیا کنیم.

کد خبر 1089499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha