ارجاع بیش از دو  هزار نوآموز خراسان شمالی به ارزیابی تخصصی

متقیان گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۱۷۲ نوآموز استان در طرح سنجش شرکت کرده اند که از این تعداد دو هزار و ۳۷۸ نفر به ارزیابی تخصصی ارجاع داده شده اند.

علی متقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد گفت: نتیجه اولیه سنجش ۶۷۸ نفر از نوآموزان منجر به ارجاع به مراکز بینایی سنجی، ۳۷۵ نفر به شنوایی سنجی، هزار و ۷۱۰ نفر آمادگی تحصیلی و ۳۱ نفر به مراکز تخصصی جسمی حرکتی شد.

 


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۳ درصد از نوآموزان بدو ورود به مدرسه در طحرح سنجش سلامت شرکت کرده اند؛ گفت: ۱۱ هزار و ۳۷۸ نوآموز در طرح سنجش سلامت تأیید شدند که به مدارس عادی معرفی می‌شوند.

 


وی خاطرنشان کرد: پیش ثبت نام برای طرح سنجش از نیمه خردادماه امسال آغاز شد و اکنون این طرح در ۱۵ پایگاه، شامل ۱۴ پایگاه سنجش اولیه و یک پایگاه تخصصی مشغول خدمات رسانی است.

 


متقیان خاطرنشان کرد: شرکت در طرح سنجش سلامت برای ثبت نام وحضور در کلاس اول الزامی است و مدیران مدارس حق ندارند دانش آموز کلاس اولی را بدون شرکت در طرح سنجش ثبت نام کنند.

 


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی با بیان اینکه امسال سلامت ۱۹ هزار و ۵۴۶ کلاس اولی در استان ارزیابی می شود؛ تصریح کرد: ثبت نام کلاس اولی ها بدون شرکت در طرح سنجش سلامت کامل نمی شود.

کد خبر 1089505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha