اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه دولت است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: اعتماد مردمی به عنوان بزرگترین سرمایه دولت است که باید با مردم محوری در امورات، پرهیز از وعده های دروغین و غیر قابل تحقق، تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۸ شهریور هم زمان با هفته دولت طی آئینی با حضور امام جمعه جیرفت قبور مطهر شهدای شهرستان جیرفت عطر افشانی شد.

 
حجت الاسلام «میثم تارم»
در این آئین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت، فرصت مغتنمی است که مسئولین باید از آن برای ارائه گزارش عملکرد دولتمردان و بهره‌برداری از طرح های یک ساله استفاده کنند.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: مسئولین باید سبک زندگی مردمی را سرلوحه‌ کار قرار دهند و با پرهیز از اشرافی‌گری در کنار مردم باشند.


وی تاکید کرد: همچنین مشکلات مردم را بی واسطه از خود مردم بشنوند و با بهره گیری از تعامل و همفکری مردمی برای حل آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام تارم تصریح کرد: اعتماد مردمی به عنوان بزرگترین سرمایه دولت است که باید با مردم محوری در امورات، پرهیز از وعده های دروغین و غیر قابل تحقق، تقویت شود.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: مردم نیز باید از فرصت هفته دولت برای تجلیل از مسئولین خادم و خدمتگزار خود بهره بگیرند.


وی ابراز کرد: از خصوصیات بارز دولت شهیدان رجایی و باهنر، کار جهادی و مخلصانه است که موجب ماندگاری نام و یاد آنها در خاطره ها و در تاریخ ایران اسلامی شد.


حجت الاسلام تارم اظهار کرد: کلیه ارکان دولت جدید باید خود را مزین به شاخصه های دولت انقلابی و ویژگی‌های دولت شهیدان رجایی و باهنر کند.


امام جمعه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: حضور در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق با شهدا برای تداوم مسیر شهدا، خدمت خالصانه و حراست از ارزش‌های اسلامی است.

کد خبر 1089531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha