مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

جهانگیری با اشاره به اينکه مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: مسئولان جزو مردم به حساب می‌آیند و باید این را بدانند که مشورت گرفتن از مردم، بسیار موثر و مفید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: فعالیت‌های چشمگیری در این بخش صورت گرفته و همواره تعامل بسیار خوبی میان دهیاران و مسئولان وجود داشته است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه بخش مرکزی یک بخش مهم است و امیداوریم با تلاش و کوشش بیشتر، شاهد پیشرفت آبادانی آن باشیم افزود: دهیاران بازوان توانای ما و از بدنه دولت هستند و شورای روستا هم نقش مهمی در راستای توسعه و آبادانی روستاها دارد.

 

وی با اشاره به اينکه مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اذعان کرد: مسئولان جزو مردم به حساب می‌آیند و باید این را بدانند که مشورت گرفتن از مردم، بسیار موثر و مفید است.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: بخش مرکزی شهرستان اندیمشک پتانسیل‌های مختلفی به ویژه در حوزه کشاورزی دارد و در سال‌های گذشته هم با پیگیری‌ و حمایت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در این بخش بوده‌ایم.

 

کد خبر 1089542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha