مدیران اطلاع رسانی به رسانه ها را در اولویت قرار دهند

میرغضنفری گفت : مدیران ادارات اطلاع رسانی به رسانه ها را در اولویت قرار دهند و عملکرد خود را به این طریق به اطلاع عموم برسانند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید اسماعیل میر غضنفری» امروز (دوشنبه، 8 شهریور) در نشست با روابط عمومی های ادارات شهرستان بندرانزلی که به مناسبت هفته دولت در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع رسانی باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و از اطلاع رسانی غافل نشوند.

 

فرماندار انزلی با اشاره به فلسفه قیام عاشورا و رعایت جوانمردی پیروان امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: مدیران می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های موجود را در چارچوب رعایت حریم‌ها و اخلاق مداری منعکس کنند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری در تسویه حساب‌های سیاسی، اخلاق را رعایت نمی‌کنند، شاید دولت‌ها تغییر کنند اما ساختار و شاکله نظام مشخص است تغییر دولت به معنی تغییر ساختار نیست، رویه‌ها و سلیقه‌ها تغییر می‌کند اما چهارچوب‌ها تغییرناپذیر است.

 

وی افزود: خدمت به مردم که ولی نعمتان ما هستند یک تکلیف و وظیفه است و ما باید ظرفیت خود را بالا ببریم و در این راه نقدهای سازنده و منصفانه را بپذیریم.

 

«جعفر غریب » نیز در این نشست به نقش مهم روابط عمومی‌‌ها در ارتباط با مردم و مسئولان پرداخت و اظهار داشت: روابط عمومی فعالیت‌های یک سازمان را به اطلاع عموم مردم می‌رساند و پل ارتباط بین مردم و مسئولان است.

 

مدیر روابط عمومی فرمانداری بندرانزلی ادامه داد: ارتباط موثر با مردم موجب می‌شود تا روابط عمومی انتقادات و راهکارها برای بهبود امور را دریافت و با انعکاس آن به مسئولان و دست اندرکاران روند کارهای اجرائی ارتقاء یابد.

 

وی افزود: جهت انتقال بهتر این پیام به مسئولان، ادوات و امکانات مناسب از ضروریات است که متاسفانه به دلیل امکانات محدود و عدم نیروی انسانی کارآمد در روابط عمومی‌ها این مجموعه‌ها نمی‌توانند به خوبی ایفای نقش کنند لذا شاهد آنیم که امروزه رسانه‌های مجازی بدون پیروی از هیچ اصولی مطالبات به حق مردم را با شیوه‌ای نامناسب بیان می‌کنند.

 

غریب تاکید کرد: این امر به جای اصلاح امور به سیاه‌نمایی و لجبازی ختم خواهد شد لذا ضرورت دارد دست اندرکاران روابط عمومی با ایجاد گروهی هم‌اندیش در دستیابی به اخبار و اطلاعات به روز در حوزه فناوری ارتباطات نسبت به انتقال بهتر پیام به مردم و مسئولان اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بدین منظور بهتر است تا با احیای شورای روابط عمومی در شهرستان ارتباط روابط عمومی‌ها به هم نزدیک‌تر شود .

 

کد خبر 1089544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha