سه طرح هادی روستایی و ۳۰ واحد مسکن محرومین در ماسال افتتاح شد

محمدی گفت: همزمان با هفته دولت سه طرح هادی روستایی و ۳۰ واحد مسکن محرومین در ماسال افتتاح شد.

«سیدحسین محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: سه طرح هادی روستایی و ۳۰ واحد مسکن محرومین در هفته دولت ماسال افتتاح شد.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماسال افزود: یک دهنه پل کالورتی با دهنه ۱۸ متری و عرض ماشین رو پنج متر در روستای دران با اعتبار ۱۱هزار میلیون ریال و ۲ پروژه آسفالت معابر روستایی در راستای اجرا طرح هادی در روستای گسکمینجان بخش شاندرمن با مساحت ۶ هزار و۳۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۷هزار میلیون ریال و در روستای وشمه سرا با مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح شد.

 

وی گفت: همچنین در همین ایام همزمان ۳۰ واحد مسکن محرومین در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۴هزار میلیون ریال که ۱۵هزار میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت بانکی طرح ویژه و ۹هزار میلیون ریال بصورت بلاعوض به این واحدها پرداخت شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

محمدی خاطرنشان کرد: برای پل کالورتی دران از محل اعتبارات ملی حوادث و برای پروژه های آسفالتی از محل تأمین قیر رایگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برای مسکن محرومین از محل تفاهم نامه سه جانه بنیادمسکن انقلاب اسلامی و سازمان برنامه و بودجه واستانداری گیلان به مرحله اجرا رسیده است.

 

 

کد خبر 1089617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha