ایران اسلامی مهمترین مبارز با تروریسم است

حجت الاسلام حسینی رکاوندی گفت: مهمترین مبارز با تروریسم که خود قربانی آن است، ایران عزیز است و در طول سال های مختلف آسیب های فراوان در این حوزه داشته است.

حجت الاسلام « سید جواد حسینی رکاوندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هشتم شهریور منافقان کوردل دفتر نخست وزیری را منفجر کرده و با بمبگذاری نیروهای مومن و انقلابی را به شهادت رساندند و شهید رجایی و باهنر به شهادت رسیدند و روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

 

امام جمعه موقت بهشهر افزود: مبارزه با تروریسم شعار همگانی جهان و دولت های جهان است و پرورش دهنده تروریسم در جهان آمریکاست و او هم شعار مبارزه با تروریسم می دهد اما در عمل از آنان دفاع می کند و حامی و آموزش دهندهآنان اسراییل و آمریکاست.

 

وی خاطر نشان کرد: جنایتی که در افغانستان رخ داده است بیانگر جنایت است و در انفجار در افغانستان هم قطعا" آمریکا دستی در این انفجار و جنایت داشته است.

 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی گفت: مهمترین مبارز با تروریسم که خود قربانی آن است، ایران عزیز است و در طول سال های مختلف آسیب های فراوان در این حوزه داشته است.

 

به گفته امام جمعه موقت بهشهر ، ایران اسلامی در طول سالیان مختلف از تروریسم بسیار آسیب دیده است اما همچنان مقاوم ایستاده است و با تمام قدرت در راه مقابله با تروریسم و دشمنان و حفاظت از خون شهدا ثابت قدم است تا گزندی به نظام و انقلاب وارد نشود.

 

وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر، شخصیت‌های تاریخ‌ساز هستند که همواره زنده‌اند و بی‌تردید الگو و سرمشق برای دیگران به شمار می‌روند و الگوبرداری از شیوه زندگی این دو یار انقلاب و رهبری و امام باید در دستور کار ما باشد که جانانه در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را برای انقلاب و نظام فدا کردند.

کد خبر 1089648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha