کشف انبار احتکار مواد غذایی و شوینده توسط سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز

مباشری گفت: یک انبار احتکار مواد غذایی و شوینده در شیراز حاوی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مواد غذایی و شوینده توسط سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین مباشری»، امروز (دوشنبه 8 شهریور) از کشف یک انبار احتکار مواد غذایی و شوینده در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این انبار حاوی یک میلیارد و 200 میلیون ریال مواد غذایی و شوینده احتکار شده بود.

معاون عملیات سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: در پی دریافت گزارشاتی در مورد این موضوع، گشت مشترک تیم عملیاتی «نواب» سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز و اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس، از یک انبار در شهر شیراز تعداد قابل توجهی اقلام غذایی و شوینده کشف شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه انبار این فروشگاه در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده بود و در این انبار همچنین یک دستگاه پرینتر تاریخ زن نیز کشف و پرونده فروشنده به ظن احتکار به مراجع انتقال داده شد.

مباشری تصریح کرد: سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز ضمن آمادگی دریافت گزارشات در مورد مواردی مانند احتکار کالا از شهروندان خواستار اطلاع رسانی در این خصوص می شود.

کد خبر 1089694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha