۱۸ پروژه در بخش های مختلف در هفته دولت در مهران  کلنگ زنی و افتتاح شد

فرماندار مهران گفت: ۱۸ پروژه در بخش های مختلف در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان مرزی مهران کلنگ زنی و افتتاح شد.

«مجید کاکی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: پروژه های هفته دولت این شهرستان در بخش های آموزشی، فرهنگی، کشاورزی و منابع طبیعی، زیرساختی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

وی  تصریح کرد:از مجموع ۱۸ پروژه هفته دولت در این شهرستان ۱۵ پروژه افتتاح و سه پروژه نظیر پروژه کنترل و مدیریت هرز آب، طرح توسعه و غنی سازی جنگل منطقه سرتنگ زعفرانی، و احداث سنگی ملاطی گلان  با اشتغالزایی ۷۴۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم کلنگ زنی شد.

 

کاکی گفت: هزینه پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها، کمیته امداد، ملی و استانی تامین شده است.

 

فرماندار مهران در خصوص پروژه های افتتاح شده در این شهرستان نیز گفت: امروز سه آموزشگاه آزاد دلتا فناوری اطلاعات، پارسی ( آموزش در حرفه صنایع چرم) و دارچن( آشپزی )  این شهرستان با هزینه شخصی سرمایه گذاران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای استان به بهره برداری رسید.

 

وی به سایر پروژه های افتتاحی هفته دولت در مهران اشاره کرد و ادامه داد: طرح تولید نهال، ساخت مسکن ایتام، بهسازی و احداث راه روستایی دول گل، طرح توسعه و غنی سازی جنگل منطقه چنگوله و همچمنین طرح مقابله با بیابان زدایی منطقه دول زرد از دیگر طرح های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان است.

 

کاکی خاطرنشان کرد: این پروژه ها با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان کلنگ زنی وافتتاح شدند.

 

کد خبر 1089697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha