تهیه بیش از ۱۶۰ کپسول اکسیژن تولید داخلی در رزمایش «عاشقان ثارالله (ع)» اصناف فارس

دوکوهکی گفت: در تداوم اجرای رزمایش «عاشقان ثارالله (ع)» با محوریت «نذر نفس» با هدف مقابله با بیماری کرونا ۱۶۰ کپسول اکسیژن و ۲۰۰ مانومتر و ۴۰ دستگاه اکسیژن سنج با محوریت تامین از تولید داخلی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی دوکوهکی»، امروز (دوشنبه 8 شهریور) در مراسم رزمایش بزرگ کمک مومنانه بسیج اصناف فارس با محوریت «نذر نفس» گفت: رزمایش «عاشقان ثارالله (ع)» با هدف مقابله با بیماری کرونا به همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس و با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان فارس و همکاری اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز همزمان با بزرگداشت روز «بسیج اصناف» در سراسر استان به اجرا درآمده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس افزود: اصناف فارس 600 شهید داده اند که از میان آنها شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص سال 1400 برگزیده شده است.

وی اضافه کرد: رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله (ع)» و  «نذر نفس» با هدف تامین و توزیع بسته های سلامت محور امروز اجرا می شود و اصناف در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود مایه گذاشتند و در جنگ اقتصادی و بحران کرونا اصناف فارس خوش درخشیدند و هنراهی خوبی با بسیج اصناف داشته اند که امروز شاهد یکی دیگر از این حضور در صحنه های آنان هستیم.

دوکوهکی با ابراز خرسندی از مشارکت اصناف فارس در کمک های مومنانه بیان کرد: اصناف فارس کمک های مومنانه را در بیش از چهار مرحله در سال ۱۴۰۰ برگزار کرده اند و رزمایش ها به صورت ایجابی و تامین نیازها در بحران کرونا و .‌‌..‌ بوده است.

وی ادامه داد: کمک اتحادیه های صنفی  فارس به کادر درمان و کمک به آزادی زندانیان، «نذر نفس» به عنوان یک اقدام سلامت محور، تهیه جهیزیه، مراسم ازدواج آسان، اطعام غدیر برای مناطق محروم  و ... از این موارد است و اقدامات شایسته ای توسط اتاق اصناف مرکز فارس در این موارد را شاهد بوده ایم.

دوکوهکی تاکید کرد: در برگزاری رزمایش «عاشقان ثارالله (ع)»، اتاق های اصناف استان و اتاق اصناف شیراز به صورت خاص به تامین امکانات سلامت محور و اجناس تولید داخلی پرداخته است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس ادامه داد: در این رزمایش 10 هزار بسته معیشتی در فارس تهیه شده و تا دیشب ۱۶۰ کپسول اکسیژن و  ۲۰۰ مانومتر و ۴۰ دستگاه اکسیژن سنج با محوریت تامین از تولید داخلی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تقوا و جهاد اقتصادی شعار اصلی بسیج اصناف است و در تهیه ملزومات بهداشتی در این رزمایش سعی در تهیه مواد و دستگاه های تولید داخلی با هدف حمایت از تولید داخلی شده است.

کد خبر 1089710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha