گزارش شبستان از نشست شورای ترافیک شهرستان فاروج

فرماندار فاروج گفت: سرمنشا بسیاری از مشکلات و به تبع آن نارضایتی مردم، سهل انگاری ما مدیران در انجام وظایف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج، «ابوالحسن نجفی حاج تقی» در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: برطرف نشدن طولانی مدت بعضی از نواقص و مشکلات شاید ناشی از باور نداشتن مطالبه و خواست مردم است و تا خودمان تجربه نکنیم انگار به سمت حل مشکل نمی رویم.

 

 

فرماندار فاروج با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات از سوی دستگاه ها بویژه شهرداری و شورای شهر افزود: بارها از سوی مردم در خصوص تاریک بودن فضای پارک، غیر استاندارد بودن و عدم آشکار سازی سرعت کاه ها  بویژه

در مسیرهای روستاهایی مثل خیرآباد، چوکانلو، مایوان و... گلایه داشته ایم و برطرف نشد.

 

 

نجفی بیان کرد: ایرادات و موانع سیما و منظر شهری کم نیست، رنگ آمیزی و خط کشی فراموش شده است.

 

 

 

وی با شهر بی تابلو و علائم خواندن تیتکانلو هم افزود: به رغم تصادفات منجر به فوتی که در این شهر رخ داده هیچ اقدامی در راستای کاهش این تصادفات انجام نشده است.

 

 

 

نجفی بر ضرورت استقرار پلیس راهنمایی رانندگی در این شهر تاکید کرد.

 

 

وی گفت: در صورت اجرایی نشدن مصوبه ای، مدیر دستگاه در جلسه حضور نیابد و رویه روی کاغذ ماندن مصوبات باید اصلاح شود.

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هم با تاکید برداشتن نگاه ویژه به شورای ترافیک از سوی همه دستگاه ها گفت:  با توجه به اینکه ترافیک از داخل شهر فاروج عبور می کند و این شهر در نبود کمربندی، توجه بیشتری را می طلبد.

 

 

 

سرهنگ علیرضا پوربه افزود: بعضی از مسائل شوخی بردار نیست و باید با جدیت پیگیری شود چرا که با جان مردم در ارتباط مستقیم است.

 

 

 

وی بر اجرایی شدن مصوبات تاکید کرد و افزود: توقع اجرایی شدن همه مصوبات را نداریم اما شناسایی نقاط ضعف و زمان بندی برطرف شدن آن در قالب یک تا دو مصوبه در هر جلسه انتظار می رود.

 

 

پوربه،‌ با گلایه از خراب بودن مکرر تنها چراغ راهنمای هوشمند شهر  گفت: بازخورد این نارسایی متوجه نیروی انتظامی می شود چون به تصور مردم بانی آن این مجموعه است.

 

 

وی گفت:  دوماه طول کشید تا این خرابی ها مکرر برطرف شود و این روند شایسته ای در خدمت رسانی نیست.

 

کد خبر 1089717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha