افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی بخش حویق

۴۸ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی بخش حویق شهرستان تالش در آخرین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

«کاظم رزمی» در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بخش حویق که به صورت تجمیعی در روستای خلیله‌سرای این بخش برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آخرین روز از هفته دولت، ۴۸ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی بخش حویق مربوط به بخشداری و دهیاری‌ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری حویق، شهرداری چوبر، اداره بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، مخابرات، امور توزیع برق و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

بخشدار حویق با بیان‌اینکه امروز ۱۳ پروژه دهیاری‌های این بخش شامل: جدول‌گذاری معابر، احداث پل و اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و دیواره حفاظتی، پارک ساحلی، خرید ماشین حمل زباله، بازسازی راه ییلاقی مسکین و گروف، احداث آبروی بتنی، پارکینگ آرامستان روستای خلجلر به صورت همزمان بهره‌برداری رسید و از دستگاه بیل بکو رونمایی شد، افزود: همچنین در هفتمین و آخرین روز از هفته دولت، پل روستای خلیله‌سرا و باغشلومحله و دیوار ضامن روستای سفیدسنگان و درز کری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه از آسفالت معابر شهری، احداث دیواره، اجرای فضای سبز، احداث آبروی بتنی و تابلوی روشنایی معابر که پروژه‌های مربوط به شهرداری حویق و چوبر بود بهره‌برداری شد، تصریح‌کرد: ۲ واحد مسکن مددجویی و پروژه اشتغالزایی بهزیستی و یک واحد مسکن مددجویی و ۱۲ پروژه اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به بهره‌برداری رسیدند.

 

رزمی گفت: دیگر طرح‌هایی که در آخرین روز از هفته دولت در بخش حویق شهرستان تالش به‌ بهره‌برداری رسید شامل دکل مخابراتی BTS  روستای خودکارمحله چوبر، هشت پروژه نصب ترانس، اصلاح و تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی به کانال خودنگهدار و افزایش قدرت ترانس و ۲ پروژه آسفالت روستای قراخان‌محله چوبر و شیخ‌ده ویزنه بود.

 

بخشدار حویق خاطرنشان‌کرد: ۴۸ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی بخش حویق شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

کد خبر 1089725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha