پذیرش اصل خادم مردم بودن، کارها را تسهیل می کند

امام جمعه فاروج گفت: پذیرش اصل خادم مردم بودن از سوی مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی، انجام کارها را برای ایجاد رضایتمندی درجامعه تسهیل می کند.

«حجت الاسلام نائب علی نوروزی» با گرامیداشت هفته دولت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: همه مدیران و کارکنان در ابتدای راه باید شاخص های لازم برای رسیدن به شان خدمت به مردم را بشناسند و به آن پایبند

باشند.

 

 

امام جمعه فاروج افزود: ایجاد روحیه خدمتگزاری در خود روند رسیدگی به مشکلات مردم را آسان می کند و رضایتمندی مردم، فضای پویایی برای فعالیت می سازد.

 

 

وی افزود: در پشت میزها خبری نیست و مدیر و کارکنان باید پیگیر حوزه کاری خود در میدان باشند.

 

 

 

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اجرای بسیاری از طرح های بدون اولویت در سطح شهرستان گفت: هزینه های هنگفتی برای بسیاری از این طرح ها اسراف شده است که اگر به اولویت ها توجه می شد بسیاری از زیر ساخت های شهرستان تاکنون محقق شده بود.

 

 

 

وی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور، امروز بیش از هر زمانی باید به اولویت ها در اجرای طرح ها توجه شود تا بیش از این طرح های ناتمام روی دست دولت نماند.

 

 

 

امام جمعه فاروج اظهار امیدواری کرد: با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های مختلف در بین مردم و در کنار آنان، مسیر برطرف شدن مشکلات در شهرستان کوتاه شود.

 

کد خبر 1089726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha