نقش مهم «تفکر بسیجی» در سالم سازی فضای اداری/نارضایتی و نا امیدی؛ بزرگترین تهدید نظام اسلامی است

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: پیوند کارمند با بسیج، پیوندی مبارک و ناگسستنی است چرا که «تفکر بسیجی» می تواند در سالم سازی فضای اداری، افزایش رضایت مندی ارباب رجوع و ایجاد روحیه امید در بین مردم تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «غلامرضا آملی» در نشست تربیت و تعالی عقیدتی بسیج ادارات حوزه شهید باهنر شهرستان آران و بیدگل با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت:  نقش بسیج ، حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی است و کارمندان بسیجی می توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند.

 

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: پیوند کارمند با بسیج، پیوندی مبارک و ناگسستنی است چرا که تفکر بسیجی می تواند در سالم سازی فضای اداری، افزایش رضایت مندی ارباب رجوع و ایجاد روحیه امید در بین مردم تاثیرگذار باشد.

 

آملی، نارضایتی از مدیران و کارگزاران را بزرگترین تهدید برای جامعه اسلامی دانست و گفت: فساد در دستگاه های اجرایی، بی عدالتی، نارضایتی از عملکرد مدیران و کارمندان و در نتیجه ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم خطری بزرگ برای نظام اسلامی است و دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در چند سال اخیر یکی از زخم های اساسی که ایران اسلامی خورده این است که برخی مسئولان در بخش های مختلف خوب کار نکردند، خیانت کردند یا بیت المال را حیف و میل کردند و در بین مردم ایجاد نارضایتی کردند و این خواسته دشمن است.

غلامرضا آملی، از شهید رجایی به عنوان الگوی موفق مدیرییتی نام برد و افزود: مسئولیت نباید به جایگاهی برای سوء استفاده تبدیل شود و ما به عنوان کارکنان دولت و خدمتگزاران مردم باید به گونه ای در راستای اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

 

آملی ادامه داد: هر کدام از ما به عنوان کارمند و مسئول جمهوری اسلامی باید دید تلاش حداکثری برای خدمت به مردم و رضایت مندی عمومی جامعه را داشته باشیم تا نقشه دشمن را برای ایجاد یاس و ناامیدی خنثی کنیم.

 

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: رهبر معظم انقلاب در توصیه اخیر خود به دولت سیزدهم تاکید کردند که اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه دولت تا حدی آسیب دیده است و باید ترمیم شود و راه ترمیم آن یکی شدن حرف و عمل مسئولان و تلاش برای عمل به وعده ها است.

 

آملی با بیان اینکه  نگاه ما به کشور نباید نگاه سیاه و ناامیدکننده ای باشد، افزود: رهبر انقلاب درمراسم تنفیذ حکم رئیس دولت سیزدهم اشاره کردند جنگ تبلیغات قوی علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده است و باید در این عرصه قوی تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

 

نشست تربیت و تعالی با هدف بصیرت افزایی و ارتقای عقیدتی شورای حوزه و اعضای حوزه بسیج ادارات شهید باهنر شهرستان آران و بیدگل در سالن کنفرانس اداره مخابرات آران و بیدگل برگزار شد./

کد خبر 1089798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha