افتتاح سه طرح تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی در دزفول

به مناسبت هفته دولت سه طرح تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی دزفول به ارزش ۵۳ میلیارد تومان با سهم اشتغال‌زایی برای ۷۲ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، به مناسبت هفته دولت سه طرح تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی دزفول به صورت ویدئو کنفرانس توسط فاضل عبیات معاون اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور فرماندار ویژه شهرستان دزفول به بهره‌برداری رسیدند.

 

«علی فرهمندپور» در این جلسه اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت سه طرح در حوزه صنایع تبدیلی به ارزش ۵۳ میلیارد تومان با سهم اشتغال‌زایی برای ۷۲ نفر به بهره برداری رسید.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول در تشریح این طرح‌ها افزود: طرح بسته بندی سبزی و صیفی تازه با سه میلیارد تومان از سهم تسهیلات و ۲۲ میلیارد توسط بخش خصوصی و در مجموع به ارزش ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین شرکت تولید خوراک دام و علوفه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان که سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن با استفاده از تسهیلات و مابقی اعتبار توسط بخش خصوصی تامین شد نیز به بهره‌برداری رسید.

 

فرهمندپور با بیان اینکه شرکت بسته بندی حبوبات و غلات به ارزش سه میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد تصریح کرد: در روز پنج شنبه نیز فاز دوم کارخانه دوده فام دزفول با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور افتتاح می شود.

 

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری کارگروه رفع مانع زدایی و اشتغال را در شهرستان دزفول به ریاست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شهرستان تشکیل دادیم که طرح‌های زیادی از جمله شهر گلخانه‌ای، پایانه صادراتی گل‌وگیاه، توسعه دامپروری خوراک دام و طیور را طی مناسبت‌های آینده به بهره برداری خواهد رساند.

 

کد خبر 1089818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha