کمک ۲۱ میلیاردی مردم قزوین به نیازمندان در مراکز نیکوکاری

فرهادی گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم استان قزوین ۲۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان مساعدت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «فرزاد فرهادی» بیان کرد: اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان و نیازمندان است ولی این کمک ها زمانی نتیجه بخش است که با محوریت مردمی صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: نیکوکاری از گذشته در میان مردم ما در جریان بوده است و مردم در کارهای انفرادی و جمع های کوچک برای انفاق و دستگیری از مردم اقدام می کردند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از گام های کمیته امداد برای انسجام بخشی و توسعه فعالیت های مردمی در حوزه نیکوکاری، ایجاد مراکز نیکوکاری است و طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم استان قزوین بیش از 21 میلیارد و 708 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان مساعدت کردند.

 

فرهادی عنوان کرد: از این رقم بیش از 5 میلیارد و 244 میلیون تومان در شهرستان قزوین، بیش از یک میلیارد و 603 میلیون تومان در شهرستان تاکستان، بیش از 4 میلیارد و 891 میلیون تومان در شهرستان بوئین زهرا، بیش از 759 میلیون تومان در شهرستان آوج، بیش از 7 میلیارد و 182 میلیون تومان در شهرستان البرز و بیش از 2 میلیارد و 26 میلیون تومان در شهرستان آبیک بوده است.

 

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد در مناطق مستعد مجوز مراکز نیکوکاری جدید را صادر کند تا فعالیت های مردمی با حدّت و قوت بیشتری اجرایی شود.

 

کد خبر 1089852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha