تداوم فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری منتظران نور وانان در میدان مقابله با کرونا

محمدپور با اشاره به فعالیت ‌های گسترده کانون فرهنگی هنری منتظران نور روستای وانان گفت: این کانون از اسفند سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا با حضور جوانان مسجدی وارد میدان مقابله با این ویروس منحوس شدند و همچنان نیز ادامه دارد.

«آیت الله محمدپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان در میدان نبرد با کرونا ویروس موجی از اعتماد و خوشحالی میان اقشار مختلف مردم در این روستا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان با اشاره به فعالیت ‌های گسترده کانون فرهنگی هنری منتظران نور روستای وانان گفت: این کانون از اسفند سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا با حضور جوانان مسجدی وارد میدان مقابله با این ویروس منحوس شدند و همچنان نیز ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: خدمات بچه‌ مسجدهای کانون منتظران نور روستای وانان در مهار کرونا نقطه امیدی برای پویایی هرچه بیشتر کانون‌های مساجد در حوزه فرهنگی، هنری، زیست مومنانه و اجتماعی است.

 

به گفته محمدپور، بچه های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان از پیشگامان مبارزه با بیماری کرونا در روستای وانان هستند و همه فعالیت های این کانون با همکاری اعضا در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت می رسد.

 

وی، شش مرحله ضدعفونی محل و منازل، آموزش پروتکل های بهداشتی، تهیه و توزیع ماسک را از اقدامات مهم کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان برای جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان تا زمان قطعی شکست ویروس منحوس کرونا به فعالیت های خود در زمینه های تهیه و توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته های گوشت قربانی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر و مساجد ادامه می دهد.

 

وی یادآور شد: همچنین اقدامات دیگری در عرصه‌های نظیر فعالیت های قرآنی، اجرای سرود، تامین و توزیع بسته های معیشتی با کمک مردم، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش سفیران سلامت برای اقناع سازی، آموزش روش های مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا، مشارکت در طرح غربال گری خانه به خانه در محلات از دیگر فعالیت ‌های کانون منتظران نور است.

 

کد خبر 1089882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha