حضور فعال ۲۱ گروه جهادی در اجرای طرح «شهید سلیمانی»

نوروزی با بیان اینکه ۲۱ گروه جهادی در اجرای طرح «شهید سلیمانی» در زیرکوه حضور فعال دارند، گفت: در راستای اجرای این طرح با کمک شبکه بهداشت و گروه های جهادی این شهرستان حدود ۴۰ درصد از گروه های سنی بالای ۱۸ سال واکسیناسیون شدند.

«داوود نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: بسیج سازندگی زیرکوه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی اقدام به شناسایی یک هزار و 690 مورد کرونا مثبت کرده است.

 

مسئول بسیج سازندگی زیرکوه با اشاره به کمک به اجرای واکسیناسیون در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: در این راستا با کمک گروه های جهادی حدود 13 هزار و 700 نفر واکسن دریافت کردند و در این زمینه 40 درصد از جامعه زیرکوه پوشش داده شدند.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان زیرکوه 33 گروه جهادی وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد 21 گروه جهادی با حضور 80 نفر از بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی فعالیت می کنند.

 

نوروزی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار ماسک و 15 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان و بیماران کرونایی این شهرستان توزیع شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی زیرکوه در خصوص توزیع بسته معیشتی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 800 بسته معیشتی به ارزش 240 میلیون تومان شامل برنج، روغن، چای، قند، رب، حبوبات و ماکارونی بین نیازمندان زیرکوه توزیع شد.

 

وی در پایان اظهار داشت: در ایام محرم نیز بحث ضدعفونی کردن اماکن مذهبی و فرهنگ سازی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار گروه های جهادی فعال در طرح شهید سلیمانی قرار گرفته بود.

کد خبر 1089902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha