سپاه و بسیج با تمام توان پای مقابله با کرونا هستند/ راه اندازی ۱۴ مرکز واکسیناسیون در سطح استان البرز در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی

سردار حیدرنیا با اعلام خبر تهیه و توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی به محرومان گفت: ۱۴ مرکز واکسیناسیون در سطح استان البرز در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» با حضور در آیین بازدید از یگان خودرویی طرح شهید سلیمانی و بسته های حمایتی آماده شده از طرف بسیج سازندگی در ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: ۱۴ مرکز واکسیناسیون از زمان ابلاغ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مراکز واکسیناسیون در البرز افزوده شد. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: از ابتدای دهه محرم بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی ویژه محرومان اختصاص داده شد که این روند همچنان ادامه دارد و سپاه پای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا ایستاده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت هوشیاری و توجه تمامی آحاد مردم نسبت به رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: تمامی بسیجیان و مردم در قالب طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان آمده اند تا برای واکسیناسیون سراسری و انبوه هدف اقدام عملی کند. 

 

بسیج تمام نیرو و توان خود را برای مقابله با کرونا قرار داده است

 

سردار حیدرنیا اظهار کرد: طی چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی، هرکجا مشکلی پیش می آید و یا شاهد بحران های متعدد را شاهد بودیم، شما مطمئن باشید و یقین داشته باشید که بسیج که از جنس مردم و مخلص برای مردم است در برابر این مشکلات ایستادگی می کند. بسیجی که هرکجا مشکلی برای این مردم پیش می آید وارد صحنه می شود و آن مشکل را مرتفع می کند. 

 

به گفته وی، در ابتدای شیوع بیماری کرونا تمام دنیا مستأصل بود برای تهیه ماسک و محلول ضدعفونی ولی تمامی نیروهای بسیج پای کار آمدند این مشکلات مرتفع شد و دنیا شاهد بود که دولت آمریکا ماسک را از دیگر کشورهای می دزدید. 

 

وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ روز سپاه تمام مردم را غربالگری کرد و سامانه وزارت بهداشت را تکمیل و تحویل داد؛ زمانی که بسیج وارد طرح مواسات و همدلی شهید حاج قاسم سلیمانی شد شاهد بودید که این عزیزان بسیجی خدمات و بسته های معیشتی را در اختیار این افراد شریف گذاشتند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: مهار این ویروس منحوس هر انداز سخت باشد قدرت همه ما با هم افزایی و هم اندیشی به مراتب قوی تر از این ویروس است همه باهم به میدان آمده ایم هر آنچه بسیج و سپاه در اختیار دارد برای خدمت رسانی به مردم و برای مهار ویروس در نظر گرفته شده است. 

 

کد خبر 1089910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha