۳ پروژه مهم گازرسانی در بوکان کلنگ‌زنی شد

همزمان با آخرین روز هفته دولت، کلنگ ۳ پروژه گازرسانی در بوکان بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، در آخرین روز هفته دولت، طی مراسمی با حضور حبیب‌زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، رسول‌زاده رئیس اداره گاز شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی؛ کلنگ عملیات گازرسانی به ۳ پروژه روستایی و صنعتی بر زمین زده شد.

رسول‌زاده، رئیس اداره گاز بوکان، در‌این مراسم با اشاره به اینکه یکی از این ۳ پروژه‌، آغاز اجرای گازرسانی به ۶ روستای محور جوانمرد است، اظهار کرد: این پروژه با اجرای بیش از ۴۱ کیلومتر لوله‌گذاری و با اعتبار برآوردی ۷۰ میلیارد ریالی اجرا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه با اجرایی شدن این پروژه، ۵۶۳ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، افزود: پروژه مذکور با هدف گازدار کردن روستاهای جوانمرد، آغجیوان، کانی اله سیده، کانی سبزه، قاضی اخوی و ایلانی عملیاتی می‌شود.

این مسئول در ادامه، دومین پروژه کلنگ‌زنی شده را گازرسانی به حفرات خالی شهرهای بوکان و سیمینه و روستاهای تابعه اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال و ۲۶ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا خواهد شد.

رئیس اداره گاز بوکان همچنین سومین پروژه کلنگ‌زنی شده را احداث ۸ مورد ایستگاه تقلیل فشار گاز T.B.S و ۶ مورد ایستگاه CPS حفاظت از زنگ روستاهای بوکان دانست و خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها در روستاهای درزیولی، قره‌براز، شهریکند، کانی‌طومار، درویشان، جوانمرد، داشاغل و کلتپه‌قورمیش با تخصیص مبلغ ۱۹۱ میلیارد ریال، احداث می‌شود.

به گفته رسول‌زاده، پیش بینی می‌شود این ۳ پروژه در سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

کد خبر 1089947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha