توسعه زیرساخت های ارتباطی روستایی و جاده ای فارس در هفته اخیر

سهرابی گفت: ایجاد سه سایت اینترنت پرسرعت و مکالمه روستایی، احداث یک سایت جاده ای مکالمه و اینترنت تلفن همراه و ارتقای یک سایت روستایی در استان فارس از اقدامات هفته اخیر در فارس بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه 9 شهریور) از احداث چهار سایت جدید در نقاط روستایی و جاده ای استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد سه سایت اینترنت پرسرعت و مکالمه روستایی، احداث یک سایت جاده ای مکالمه و اینترنت تلفن همراه و ارتقای یک سایت روستایی در استان فارس از اقدامات هفته اخیر در فارس بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: این سایت ها با هدف محرومیت زدایی ارتباطی، تحقق دسترسی همگانی به خدمات شبکه ملی اطلاعات و بهبود پوشش محورهای مواصلاتی استان به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب روستاهای عباس آباد، پالنگری و پالنگری کهنه از توابع مرودشت و روستای «دروای» از توابع زرین دشت، از طریق احداث سایت جدید توسط همراه اول و از طریق منابع توسعه ای این اپراتور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

سهرابی اعلام کرد: سایت مکالمه و اینترنت پرسرعت در روستای «مهرآباد» شهرستان ممسنی توسط اپراتور چهارم با تامین اعتبار از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در هفته اخیر احداث شد.

وی عنوان کرد: روستاهای زرین کوه، تل گاو و ایلان از توابع شهرستان کازرون نیز ارتقا یافته اند و سایت جاده ای مکالمه و اینترنت تلفن همراه در محور مواصلاتی «فیروزآباد-جم» توسط اپراتور ایرانسل در استان فارس به بهره برداری رسید.

کد خبر 1089957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha